Torsdag!

Ska strax åka iväg på träning med tjejerna, var ett tag sen så ska bli skönt med ett medelpass!
 
I skolan rullar dagarna på, idag har jag haft engelska prov och igår gjorde jag min redovisning och d-dagen.
Imorgon är det äntligen fredag, något miljö test på morgonen sen chill.
Vet dock inte riktigt vad jag ska göra imorgon kväll, kanske åker och äter hos ludwig:)
 
Nu blir det att byta om och träna, sen blacklist vid 21.00.
 
Puss!♥
 
En bild som jag tog i somras, saknar sommarn och stugan i detta mörker.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu