Onsdag

Hej!
Sitter och gör ingenting. Väntar på att mamma ska sluta så vi kan åka ner till stan en lite snabbis innan min träning vi sju. Börjar ju närma sig jul så måste börja visa mamma vad jag önskar mig :)
Annars idag vaknade jag vid sju av att snickarna var här, så gick upp och åt gröt innan jag sedan gick ut på pw.
Hos farmor sen fick jag nybakta bullar, sen åkte vi ner en stund till stan, fick med mig en ny bh hem, från mitt favorit märke ellaM.
 
Igår körde jag in ved och städade huset, sen på kvällen gick jag till erica och elin, de hjälpte mig att installera sims på nytt, sen så spelade vi det resten av kvällen. När jag kom hem blev de att hoppa i säng direkt.
 
 
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu