Söndag

Hej!
söndag idag och mitt efterlängtade höstlov är här! Hade bara två lektioner i fredags sen vart de att gå på lunch buffé med kajsa, martin och mathias, grillspett och blåbärspaj till efterrätt.
Senare på dagen blev de även en spring tur med mamma och sen var ludwig hos mig på kvällen :)
 
Igår blev de att åka och lämna in mina kläder innan det blev att dra till jönköping med ludwig och hans familj, vi skulle fira hans syster som fyller år nästa helg så blev en god planka :)
När jag sedan kom hem var jag så trött så jag bara fixade mig så gick jag och la mig.
 
Ikväll tror jag det blir ett medel pass sen bara chilla för imorgon ska jag upp tidigt och göra risk ettan :)
 
 
Puss!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu