Måndag

Ligger i sängen och läser lite i körskoleboken nu innan jag ska sova .
Idag har jag varit ute vid norra kvill hela dagen med min miljöklass, gått vandring och sett på naturen och grillat korv. Kom hem och bytte snabbt om till nya kläder eftersom mina luktade rök innan teorikursen på körskolan.
Kom hem och pluggade matte innan de blev att gå till farmor och fika lite:)

Imorgon blir de orientering på morgonen sen min första körlektion, känns lite läskigt .

Puss!❤️

Två tröjor jag fick av mamma i Västervik.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu