Torsdag!

Sitter och gör ingenting, blir nog att hoppa in i duschen strax.
Fått veckans jobbigste dag, och fysik prov gjord. Och imorgon är de äntligen fredag vilket innebär nollningsfest och maskerad i storebror.
 
På lördag blir de en tur till västervik om jag orkar mig upp på morgonen och på kvällen ska jag träffa erica, men ska även hinna med att plugga till matteprovet som är på onsdag eftersom jag på måndag inte kommer vara i skolan utan ska ut på picknik, grillning och vandring med min miljöklass hela dagen.
 
puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu