Onsdag

ska precis hoppa in i duschen efter ha varit ute och sprugit med ludwig och scott. Sedan blir det att kolla några avsnitt av min nya favorit serie the walking dead innan jag ska sova.
Idag när jag var på väg till skolan så fick jag ett sms att engelskan var inställd, så fick sitta en bra stund i skolan och vänta på nästa lektion, men det gick bra trots allt :)
 
Igår blev det att käka på 48:an med erica och elin efter skolan, en massa prat och skratt!
Vi träffades även igen på kvällen för en promenad med ett stopp hos mathias för lite prat i någon timma.
Imorgon blir det veckans längsta dag i skolan och absolut inga roliga lektioner.
På fredag blir det att dra upp till stockholm för att se avicii så det ska bli kul!
 
puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu