Tisdag

Har precis käkat och ska nog försöka plugga lite innan min träning vid halv sex.

Hade kort dag i skolan så åkte med mamma hem sen så har jag kollat ifatt program som jag missat :)

Imorgon är det redan onsdag och på fredag ska jag med skolan på en mässa i Stockholm så denna vecka kommer vara lite lättare än annars.
I helgen har jag även min första lediga helg på två veckor och jag har inget planerat vilket känns väldigt skönt :)

Puss 

Min nessisär som jag fick med mig från VS butiken i Stockholm- så fin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu