Torsdag

Redan första oktober idag, tycker att detta år har gått så otroligt fort!
Jag är numera klassföreståndare till DN förskoleklass, så det är där jag spenderar större delen av mina dagar. 

I måndags hade jag Scott hos mig för första gången på ungefär sex månader, har saknat den hunden så mycket! 
Idag har jag fått stanna hemma från jobbet eftersom jag vaknade vid fyra, jag kunde inte somna om och hade ont i både mage och huvud, så har sovit större delen av dagen idag :)

Hade tänkt att ta tag i mitt bloggande, så vi säger att första dagen är idag.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu