Hoppas på pizza!

Hej!
Kom precis hem från skolan! ;)
Ligger nu i soffan och väntar på pappa, hoppas han har med sig min pizza :D
Är ju hungrig som faaaan!

Matte prov på morgonen, gick väl bra till sista, som var den sjukaste uppgiften jag någonsin sett :o
Så började lite på den men fick inte ihop slutet, men det var bara ett tal så det får gå :)

Jo sen beställde jag min skolavslutnings klänning i söndags, så den kommer antaglingen imorgon :D
Hoppas den sitter bra bara! :)

Men nu kommer min pizza p :D

Puss!♥


Klänningen :)

Kommentarer
Postat av: :)

Hej, jätte fin klänning, vart finns den att köpa? :)

2013-05-08 @ 16:13:58
Postat av: :)

Hej, jättefin klänning :) Vart köpte du den? :)

Svar: nelly för två år sedan :)
Eirin Andersson

2013-05-08 @ 16:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu