Låt Den Rätta Komma In

Hejan!
Ligger i sängen nu och kollar på "Låt den rätta komma in" ;)
Inte den bästa filmen, men den fördröjer tiden :)
Borde egentligen läsa ut det sista ur min engelska bok till boksamtalet imorgon, men det hinner jag nog ;)

Annars gick det otroligt nog bra på sprinten idag :)
Snackade lite med lilla oskar också! :)
Efter träningen drog pappa och jag till donken och åt innan vi drog oss hemåt igen :)

Imorgon blir det övernattning med klassen också på a-huset, sen på lördag blir det att gå på balen med ludwig och kolla på hans syster som ska gå med sin kille :)
Men blir nog att vara uppe hela natten imorgon så blir nog att gå hem och sova innan en stund :)

Nu ska jag läsa lite :)


God natt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu