Så som jag!

Hejsan!
Sitter i vardagsrummet nu med familjen och har precis njutit av en fika, och nu rullar "himmel blå" på tv:n :)
Hoppas våran 50 tums tv kommer hem snart eftersom den är på lagning och nu har vi elines 42 tums i vardagsrummet :/ Men tror den kommer om en vecka eller nåt :)

Annars idag gick jag upp innan sju och fixa mig, eline stanna hemma med mig i morse så vi cyklade tillsammans till skolan :)
Hemkunskapen laggade vi pastasallad, har väl ätit godare men :)
So:n jobbade vi med miljön, och bråka med ludwig. Skiiit kul! :o
Sen blev det lunch och annat lätt på engelskan och tyskan :)

Efter skolan blev det att åka hem till ludwig i spöregnet, vart hur blöt som helst men ludwig var så snäll och lånade mig kläder, hihi :D
Pappa kom och hämtade mig efter jobbet och jag åkte hem och plugga matte :)
Kan nog de nu, så det är bara att tuta och köra imorgon! ;)
Ludwig får förhöra mig lite imorgon! :)

Sen var jag ute en stund med bruttorna också! Erica tjockis köpte choklad:)
Sen drog vi hem och kolla massa konstiga saker! :O
Hahaha! :D

Men nu är jag faktiskt trött så ska duscha och susa snart :)



God natt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu