Speedway!

Hej!
Kom hem från skolan för ett tag sen :)
Fick våra matte kreterier idag, dom ser ut att vara ganska lätta så de här ska jag fixa! :D 
Annars så blev vi bjudna på glass både av andreas och helena idag eftersom dom inte kom igår ;)
Så det blev glass två gånger ;)
På idrotten blev det 60 meter och fotboll ;) Gick väl lite sådär men :s
Och morgon blir det 3,6 de suger!

Men nu ska jag ta och hoppa i duschen så får jag se om jag åker med på speedway eller inte, eller om jag stannar hemma och pluggar :)


Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu