Torsdag

Torsdag vilket betyder skolstart för min del. Kan knappt fatta att jag är inne på min sista termin nu.

Har inte direkt haft tid att blogga på lovet då jag jobbat en hel del och endast varit ledig fyra dagar :)
Jag har i alla fall hunnit fira in det nya året med mina fina vänner och fyllt hela 19 år!! Känns som jag fyllde arton för typ två månader sen?!
Mitt rum har även blivit klart så ni ska få se lite bilder :)

Just nu ligger jag och slappnar av efter en löparrunda på löparbandet som mamma och pappa köpte nu under helgerna, super skönt att bara kunna ta en liten snabbis när man egentligen inte orkar träna :)

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu