Kär i kärleken

Heej!
Äntligen hemma efter en lång dag i skolan.
Min mattelärare måste vara störd´, ska verkligen snacka med han i morgon om mitt prov! Han hade skrivit att jag hade rest på gångra med 10 osv men jag hade alla rätt på dom uppgifterna... han måste vara lite förvirrad så ska ta upp de med han i morgon, och de var ju inte bara de! det är ju  att de är ju typ de enklaste i världen att gångra med tio så guuud damp!

Aja annars så fyller pappa år idag, blir väl att bowla när han kommer hem sen äta god mat ;)

Lägger in bilder sen pjöss:*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu