Drömmen som ska bli verklighet

God morgon!
Sitter i vardagrummet med mamma och pappa, ska ta och äta lite frukost snart för jag är grymt hungrig!

Fick även min syster igår att börja gilla justin ;)
Jag frågade henne innan igår om hon skulle med ner till mitt rum och se never say never, men hon skulle absolut inte se den filmen hon gillade honom inte sa hon. tio minuter senare kommer hon och knackar på min dör, kollar på tv:n i tio sekunder sen kommer hon och kryper ner under täcket och blir fast under resten av filmen, till och med hon sjunger med ;)

Idag blir det tjejorna! Bäst!

Puss!♥

En film jag verkligen tycker ni ska se om ni vill bli uppskrämda till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu