Vore jag som du, skulle jag vara död.

Jag är hemma, och lever! :)
Vart bara mörkrädd ett antal gånger, hihii :)

Ligger på golvet nu och luktar på min stora gula anka, den luktar as gott, typ min parfym! ;)
På tv:n går "17 Again" Zac är ju så söt i denna film :)
Annars ska jag starx hoppa i duschen när pappa är klar, sen ska jag krypa ner under täcket och njuta av en bra film och en skön kväll :)

Skolan börjar på måndag, längtar faktiskt lite, till mina lilla alexander och amanda! :)
Ska bli fint att få träffa dom igen! :D

Men nu ska jag hoppa i dusch!

Puss!♥



Dagens;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu