Första snön!

Hej!
Ska nu strax bege mig ut på promenad med mamma och lilla syster :)
Sen blir det sunes jul med dom två också ;)

Vaknade i morse och fick se snö utanför fönstret,kunde ha varit mer tycker jag men hoppas att det kommer mer inatt :)
Svenska provet gick bra idag, känns som det i alla fall och nu är det bara två prov kvar innan vi går på lov! :)
Andreas överraskade oss med cola,chips och ostbågar på andra svenska lektionen så det blev film och andra godsaker den lektionen, nu när jag kommer att tänka på svenska så kom jag på att vi hade en text att läsa imorgon, men den texten ligger i skåpet i skolan. Får läsa den imorgon på morgonen :)
Fys på idrotten idag, underbart!

Men nu ska jag ner och ta på varma kläder innan jag ska ut i kylan! ;)

Pussss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu