Duschen snart!

Hej!
Ligger  sängen nu och kollar på narinia, ska snart hoppa i duschen för gjorde inte de i vok orkade inte för åkte med emilia och kristina hem :)

Sen ska jag bädda rent min säng så den luktar så där gott när jag vaknar i morgon när jag stiger upp! :)
Måste också lägga ihop alla mina kläder så de ser lite bra ut i mitt rum i morgon i alla fall när ludwig kommer, visst visst har han sett mitt rum när de är värre men då slipper jag göra en stor städning i helgen så :)

 Har för övrigt inga läxor så de är nice! ;)

Men nu ska jag duscha och fixa lite i mitt rum, sen blir de att bara ligga i sängen resten av kvällen, så ha en bra studiedag ni som har de för de ska jag ha ;)


God natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu