Död!

Hej!
Sitter vid tv:n och kollar på "Du är vad du äter" med mamma och pappa:)

Träningen förut, den gick piss! Usch! Men hade dålig inställning innan jag sprang ut så ;)
Men de roliga var att oskar och jag hade gjort exakt samma bom! Haha duktiga vi är :)

Annars idag hade vi sov morgon och det var grymt skönt måste jag säga :)
På svenska skrev jag på min novell, känner att det kommer bli många sidor, så ska plugga lite i helgen hade jag tänkt. Svenska och matte får de bli eftersom jag har matte prov näst, nästa vecka men det är lika bra att börja nu :)
Imorgon skulle alexander och jag fått tillbaka våra engelska prov, men våran klass ska ju ner till ungdomsmottagningen under den lektionen, ¨så han och jag får ta och söka upp vår lärare jenny imorgon innan vi går:) MÅSTE komma ihåg det annars!

På kvällen imorgon blir det att ta de lugnt skulle jag tro, eller om jag hittar på nåt med elin :) 
Söndag blir det att åka till jönköping för att tävla, får hoppas att det går bra! :) 

Men nu ska jag fika;)

Puss!♥

 
Dagens jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu