Onsdag

Ligger i sängen nu, ska strax göra iordning mig för natten eftersom jag ska upp tidigt även imorgon.

Idag som igår var jag på jobbet och har rensat ogräs heela dagen, i massa buskar och häckar o.O
Men idag var emma med så det var lite roligare ;)

Efter jobbet fick jag se min lön, NÖJD!

Duschade hemma, sen drog ludwig och jag ner och åt mjukglass och pommes, sen gick vi och köpte dricka och jordgubbar och åkte ner till källängen och myste där på gräset :)

Tänkte börja lite med hiss och diss en gång i veckan så kan ju börja nu :)


HISS!

Pengarna från sommarjobb!

Fint väder att jobba ute i !!


Diss!

Olyckor!

Sola solarium på sommaren när vädret är perfekt!
15 min solning i solarium är lika med 220 h solning i Thailand!



Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu