23 december

Har varit tyst här ett bra tag nu. Får skylla på att jag har haft fullt upp i skolan då två kurser har avslutats.

Fick ett efterlängtat lov i fredags, firade in det med filmmys hos tjejerna. Sedan dess har jag jobbat varje dag, så imorgon är det min första lediga dag sen är jag på't igen på torsdag. Ingen vila här inte! Längtar redan till lönen droppar in :)

Julafton firas hos farmor som vanligt imorgon, så ska bort och hjälpa henne lite innan gästerna kommer.

God jul alla! 

Våra fina morotskakor som vi har på Kalles.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu