Söndag

Var ett tag sen jag skrev, men denna veckan har jag tränat sex dagar, avklarat ett np i engelska, pluggat, gjort miljöprov och myst ner mig i min säng så fort jag haft tillfälle!

Igår åt jag frukost hos Ludwig, var på stan med familjen och fikade på bakfickan, var och såg på Hultsfreds bal med Erica och Elin, åt tacos och frös sönder i min säng.
Idag har jag gått en mil, pluggat och lagat middag till familjen, ligger nu i sängen och ser på game of thrones innan jag ska hoppa in o duschen innan jag ska se ex on the beach :)

Imorgon blir det att plugga matte och avklara hör- och läsförståelse np i engelska, på kvällen blir det skivstång !

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu