Torsdag

Kom precis hem från träningen så ska strax hoppa in i duschen. 

Idag har jag haft en lång dag i skolan då jag gick till fyra. Efter skolan gick jag till stan för att se efter ett par nya örhängen , och jag hittade ett par jätte fina från Thomas Sabo.
Efter det så skjutsade Ludwig hem mig, så jag tog mig en tupplur innan träningen.

Imorgon är det äntligen fredag, så Ludwig och jag ska ner till mitt jobb och äta efter skolan. Denna helg är jag ledig så jag ska bara plugga till allt jag har nästa vecka och chilla, så skönt!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu