Lördag

Sitter uppe i vardagsrummet med mamma och pappa. Läser lite bok, ska ha läst halva lasermannen tills på måndag och jag har cirka 90 sidor kvar att läsa.
Idag har jag jobbat 9.00-18.00, tiden gick ganska fort då jag hackade grönsaker mellan 9.00-13.30.
Ludwig kom ner till jobbet och hälsade på så bjöd han på mat där. Pappa hade lagat mat tills jag kom hem och sedan dess har jag betalat mobilräkningar och bara slappat.
 
Imorgon bilr det jobb igen mellan 11.00-19.30 så kommer nog vara ganska seg imorgon när jag slutar.

Igår åkte ludwig och jag till Norrköping efter  skolan för att gå på Harry Potter utställningen som hade sin sista vecka där, riktigt kul faktiskt! Efter det åkte vi in till centrum för att gå lite på stan och äta gott. Bilder kommer imorgon.
 
 
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu