Torsdag

Ligger i sängen och ser på hela Sverige bakar. Ska strax hoppa in i duschen sen lägga mig och läsa lite innan jag ska sova.

Idag hade vi bara halv dag då vi på eftermiddagen hade föreläsning med de olika partierna. 
Efter skolan år jag hos Ludwig, vi tog sedan med oss Scott hem till mig och sedan dess har jag till större delen pluggat på min engelska. Imorgon är det fredag igen, efter skolan ska Ludwig och jag till Norrköping för att gå på Harry Potter utställningen där nu sista veckan innan den drar vidare, vi ska såklart äta lite gott också!

Annars ska jag jobba hela den här helgen också, nästa helg får jag äntligen vara ledig så det ska bli sjukt skönt.


Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu