De jag gör bäst!

God Kväll!
Sitter i soffan och väntar på att ung och bortskämd ska börja ;)'
Har duschat och bara chillat nu på eftermiddagen och de är de jag gör bäst! Hatar att tvingas träna under denna hemska årstid! men blir nog ändå träning i morgon:(

Annars så ska vi ha matte imorgon på morgonen(de suger!) och sen ska vi ner till bion om de inte händer att den är urfuktion igen-..
Hoppas på de bästa! Sen så ska vi träna till den hemska julshowen som jag blivit tvingad att vara med på, men de höjer betygen men ändå, jag nöjer mig med VG faktiskt!

Men aja pappa kom nyss hem så ska hälsa på han;)

Sov sött*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu