Den magiska leksaksaffären

Hej!
Har varit jätte lat med att blogga men hann helt enkelt inte igår ;)
Skolan var väl som vanligt förutom att bion blev inställ skit!! Vart jätte sur för att få ha svenska istället, men drev min tid med att snacka med ludde ;)

Sen blev de träning när jag kom hem, vart helt slut körd kan jag lova! och sen ner till intersport för de var ju julöppet eller vsd de heter, men hitta ingenting vilken skit!

Annars idag har jag haft matte prov igen, gick väl skapligt :)

Men nu ska jag kolla på film och sen så kommer farmor och molle hit för att äta middag hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu