.

God morgon!
Ligger i min säng och gör ingenting, gick upp liten tidigare än väntat så jag har redan ätit frukost så nu är de bara att vänta till de blit tid att ta på sig tränings kläderna.
Ska ta på mig varma kläder men inte för varma för då kommer jag svettas som en gris! Men Emilia sa att jag skulle ta på mig varma vantar? tar väl med mig två par så har jag dom de ena paret i fickan.

Sen är de duscha och äta som gäller sen beger jag mig hem för att kolla på film med brudarna:D
Blir nog Devil och antagligen nån mer också men de vet jag inte än, kanske blir att nörda sims istället vem vet;)
Haha hoppas vi är på lika bra humör idag som igår för igår skratta vi hela tiden åt saker som vi inte ens fatta vad de roliga var ;) haha!

Men nu ska jag packa min dusch väska och sedan går jag nog upp för att mucka lite med eline! :)

Ha en fin dag för de ska jag ha!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu