Fredag!!

Åh äntligen fredag :D
Förlåt att jag inte har uppdaterat så mycket dom senaste dagarna, men har haft så mycket läxor, men nu ska de bli bättring ;)

Aja kom i alla fall nyss hem efter en dag i Linköping med kusinerna Stefanie och Emilia redigt roligt ;)
Hitta ingenting men jag ska faktiskt till ullared i morgon och de äger!! Men ska ju dit den 23 också :) Så kommer inte blogga i morgon förren jag kommer hem klockan åtta ;)

Annars idag har vi inte gjort så mycket i skolan, vilket var skönt. Behöver verkligen lov nu, jag är trött som ett svin måste jag säga, så lovet kommer sitta fint om två veckor;)

Men nu ska jag hoppa i duschen och sedan sova, eftersom bussen går i morgon klockan sex och jag vill nog gå upp typ halv fem för att hinna fixa mig lite innan jag åker,, så ha en fin fredag kväll ute i kalla Sverige :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu