Heemmmaa

Hej!
Är hemma nu efter en lååång dag i ullared;)
Köpte massa men orkar inte skriva upp allt här:)
Aja bussresan var ju inte direkt lyckad måste jag säga, vi kom till värnamo men då var bussen visst sönder så vi fick vänta på en annan buss och den åkte vi med till bredaryd sen fick vi byta igen! Lite segt att bli väckt hela tiden. Aja men vi kom i alla fall fram tillslut. Sedan gick Amanda och jag där och blev klara rätt tidiga så vi bara gick där och drälde.
Bussresan hem gick bättre somna efter fem minuter och vaknade i värnamo igen för att byta till en annan buss, men efter de var jag vaken hela tiden tror jag minns inte så bra:)

Och nu är jag hemma, julklapparna packar jag in i morgon efter att jag har varit i kyrkan med Erica och Elin på morgonen så de blir super:D

Men nu ska jag ta och duscha sen lägga mig i min säng och kolla på Dear John♥

Såå God natt:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu