Hemma mys ;)

God kväll ;)
sitter nu i vardagsrummet och myser med en film tillsammans med mamma och Eline. Pappa jobbar som vanligt, han och jobbar kompisarna jobbar tolv timmars pass varje dag fram till jul, känns väl lite jobbigt men då blir de mer pengar till mig :D

Har faktiskt hunnit med mycket idag, städat mitt rum, tränat och tvättat upp all min smuts tvätt ;) Så nu kan jag bara chilla vilket är gött!
Måndags morgonen börjar med lucia vilken är en bra start på en ny vecka, och de är faktist årets sista hela skol vecka :D sen är de bara tre dagar kvar av nästa vecka och då ska vi bara umgås med klassen :)

Men nu ska jag chilla;)

God natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu