Hjälp - jag var en tonårs idol!

Hejsan, är dålig att uppdatera nu men har inte tid pg av alla läxor och prov vi har nu innan lovet.
Har i alla fall skrivit lite på So:n idag och den börjar bli rätt bra faktiskt, och idag fick vi tillbaka no provet och jag blev godkänd! wiie (stolt)

Annars har vi inte gjort alls mycket idag, men jag har tränat på tyskan så flitigt, har ju prov på de på fredag så de blir min tidsbedrift under morgon dagen!
Och i morgon så slipper vi dansa, jätte skönt så vi ska tydligen göra några lekar, hoppas dom inte är barnsliga bara som typ "kom alla mina kycklingar" eller nåt ;)

Och sen bara två dar till vi drar till sommar stugan, nice :D gött kommer de bli:)
Men nu skriver lillebrorn min så ska dra pöss:*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu