Jag vet inte.

Hej! '
Kom hem för ett tag sen efter ha varit på träning i Storebro med kusinerna, gick väl bra för mig och Emilia förutom att jag hade så ont halsen.
Jag och Eline hade de redigt mysit igår till ett pucko förstörde det, men bort med den personen och in med nya:D
Så nu ska jag starx duscha och sedan ska jag busa med brudarna, vet inte vad vi ska göra men vi hittar alltid på nåt! Sen ska mamma göra min favorit mat, fiskebullar i currysås mums! äkta norskmat:)

Men nu ska jag hoppa in i duschen innan jag stinker ner hela mitt rum ses:*♥

Bilder från julafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu