Julafton

♥Heej!

Har inte orkat skriva nåt idag förren nu:)
Dagen började i alla fall med att jag gick upp vid nio för jag skulle till kyrkan klockan elva, så då gick jag upp och fick en film box med skräck filmer, så nu har jag nåt att se på så jag skiter på mig!
Aa sen var de bara att fixa sig sen drog man till kyrkan och där spelade dom upp ett jätte fint julspel med jesu barnet och allt :')

Sen duschade jag och gjorde mig i ordning för vid tre skulle vi vara hos farmor :) Och där har jag varit tills nu, vi åt god mat och packade upp hundra tals med klappar ;o trodde aldrig att dom skulle ta slut, men fick många och jag är riktigt nöjd med dom;) visar bilder i morgon för nu är jag för trött för de:)
Hoppas på att mamma och pappa kommer hem snart så jag kan kolla på film med dom snart för de är lite läskigt att sitta ensam hemma när de är mörkt ute;) Men jag fick massa twilight saker i julklapp som jag är redigt nöjd över och ett jättefint armband av tomas gabo som jag fick av kusinerna, moster och farbror ;)

Men nu ska jag ta och chilla lite med en film, och jag önskar er en fortsatt trevlig jul;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu