Juldag

God morgon!
Sitter i soffan och kollart på Sherk fyra med lilla syster och mor:)
Kvällen avslutades igår med skräck film med pappa men somnade tillslut så fick inte se slutet..buhu! Men har ju en hel filmbox med skräck filmer som jag ska kolla på ikväll efter att jag och mamma har tränat! Så de blir väl att äta nåt nu sen så ska mamma och jag ut och springa, och imorgon ska vi träna på gymmet, duktigt :)
Så kommer vara lite död efter helgen men aja :D ¨
Och snart så fyller jag år också, den andre januari;)
Men nu ska jag dra och fixa mig lite:)

Här kommer bilder på de jag fick igår, allt utom pengarna för orkar inte visa massa kuvert;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu