Låång pass!

Hej!
Sitter med Tim i knät och kollar på tv medan emilia solar.
Träningen idag gick bra sprang 1.4 mil, så hoppas på att få lite föör de av pappsen när jag kommer hem sen runt fem då emilia ska in till linnea:)

Sedan blir de troligen att dra till bruttorna om jag orkar för måste vila, för imorgon blir de att dra och träna på gymmet också. Men sen blir de vila;)

Sen så mår jag inte så bra så blir nog att stanna hemma på nyår med familjen, men de funkar ändå ;)
Fyller ju femton den andre så de skulle ändå bli rätt tajt där i mellan för vi ska ha bjudning också, sen de första februari så ska jag åka till oskarshamn och få tandställing, så jag kommer få fina tänder till sommarn:D

nice! men nu ska jag gå och kolla på tv sees;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu