Sjukling

Hej!
Sitter fortfarande i soffan och myser men filmer!
Känner att jag inte skulle ha tränat idag fast jag var sjuk för nu mår jag ännu sämre än förre, snoret rinner och halsen bränner. Men jag önska att jag kunde vara hos Petre ;) Men eftersom de är läger i huskvarna den femte tror jag så måste jag bli frisk förbävlan ;)

På söndag fyller jag år och på måndag blir de att få min mobil :D
Sen senare på måndag blir de erica, och elin tror jag hon kommer nog med ;)
Och på tisdag ska jag bjuda dom på pizza för att fira min födelsedag hihi, kommer bli kanon :D

Men nu ska jag fortsätta snacka med jonte, och han vill att jag ska se hockey VM men de är ju inte direkt min grej ;)

Men ha de gött så hörs vi senare :*


Petra sötnos♥

Kommentarer
Postat av: petra

naaaw eirin!! saknar dej du e för söt!<3

btw!lägret är den 15-17 tror jag (;

2011-01-01 @ 13:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu