Solen skiner!

God morgon!
Solen lysser ju nu faktiskt, härligt!
Blev mycket senare i går kväll än vad jag hade tänkt, somna väl runt halv två, två nånting. Gick upp upp vid halv ett och gjorde mig mat, för hade bara ätit frukost innan de så jag var skapligt hungrig ;)
Sen så fortsatte jag att kolla på massa filmer;)
Men idag när jag ska ner på stan med bruttorna så ska jag köpa hem popcorn och lite godis, som jag ska snaska på ikväll;)

Ja sen funderar jag på att träna idag igen eftersom jag ska springa långpass på onsdag med  Emilia och dom så man kanske ska mjuka upp benen innan, hoppas i alla fall att jag inte blir lika sur som jag blev förra året när vi var ute i Pelarne och tränade herregud vad argt jag var, men i år ska jag inte vara de!

Men nu ska jag ta och göra mig frukost och sätta mig i soffan och kolla på Rädda Willy som börjar snart!
Sendan blir de att kontakta Erica som antagligen ska sova till ett! Hon är en hemsk sjusovare, värre finnst de inte eller jo mina kusiner!

Men aja ha en bra dag för de ska jag ha! :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu