Zorro my man!

Hej!
Sitter nu i soffan med datorn i knät, hela familjen sitter här och kollar på zorro! Haha han är just nu lite pinsam för han tabbar sig hela tiden;) men de löser sig ju till sist som vanligt ;)

Aja jag fick ju upp emilia från solandet och som tack så skrattade hon så mycket att jag fick hennes spott i ansiktet guud vad mysigt de var! så jag tacka dig kära kusin (L)
Aa sedan skjusade jonas mig till erica och där spelade vi lite sims sen kollade vi på Devil och den var hemsk kan jag lova, kommer aldrig mer i mitt liv åka hiss, eller där ljög jag men inte på ett tag i alla fall, tror knappast att en djävul bor i hissen på konsum lixom;)

Imorgon blir de hjälpa mamma lite sen ut och hitta på nåt med ludde, får väl se vad de blir, ska försöka sno med mig lite av hans filmer men jag får nog låna dom om jag frågar hoppas jag!

Men nu somnar jag snart så ska lägga mig ner och kolla klart på zorro sedan krypa ner under täcket.

God natt♥

Bilder från dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu