Återhämtning

Åh guud är helt slut i hela kroppen och vill bara ligga ner och blunda! Aa när jag kom hem så bytte jag till mina höga klackskor och drog ner till stan för att köpa nya löpar skor, men självklart somnar jag på den fyra minuters långa bil resa. Gick hela tiden och vinglade av trötthet! Och sen på "jysk" så sätter jag mig i en soffa och väntar på mamma och pappa, och vad tror du händer? joo jag somnar på affären i en soffa! Guud så pinsamt så jag gick direkt och la mig i min säng när jag kom hem, somna typ direkt men dissa sms och dom fick inte svar fören tre timmar senare :)

Aa sen tog jag mig en dusch, och nu sitter jag här i min säng och funderar på att hämta julmust och lägga mig ner i min säng och se twilight, de blir perfekt!
Sen så kommer gästerna vi sex så måste ju hinna fixa mig lite också:)

Bilder från natten kommer senare ikväll ;)

Ha en trevlig lördags kväll:*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu