:)

Nu dra jag mig strax mot sängen, eller inte än på ett tag ska kolla lite på tv:n och lite små saker :)
Jag har tre saker jag måste fixa i veckan, plugga,ta med mig Amanda till stan och köpa växter till akvariumet och ett block till helgen som jag ska ha med mig till Göteborg, de ska nog vara rosa med nåt mönster på. Och växterna ska vara lite högre så dom liksom går upp på ytan kanske köper nån fisk också de får vi se :)

De sista jag ska göra är också att börja skriva i min tränings dagbok igen för jag vill gärna gå på Ol-gymnasitet i Eksjö när jag gått ur nia så de var visst bra att fylla i såna små saker:)

Och i morgon har vi matlagnings prov på morgonen kom jag på, hihi men de är lätt och jag har tränat på de :p

Men nu ska jag kolla på ghost whisperier eller hur de stavas ;)

God natt:*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu