Hej mitt lilla vinterland!

Hejsan!
I morse gick man upp runt halv tio eftersom jag skulle till kyrkan, fatta typ inget men aja en plupp klar två kvar :D
Sedan så fick jag gå hem eftersom mamma var så lat och inte vågade åka ut i snön med bilen så jag såg ut som en frusen norsk lax när jag kom hem! Sen så städade jag mitt rum och sen senare ska jag fixa lite smått i mitt rum. Men nu tittar jag på Black Jack på tv:n lite julkänsla faktiskt för ser den en gång om året och de är runt jul :)

Sen senare ikväll ska jag köra Twilight maraton med alla dom filmerna samtidigt som jag ska skriva lite på min So uppsatts om Christoffer Columbus ;)♥

Men nu ska jag kolla klart på filmen hörs sen:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu