Hihi:D

Nu är jag äntligen hemma efter ett rätt jobbigt tränings pass:)
I morgon blir de plugg dag hos brudarna med Beck också, måste verkligen plugga! 
Har sex prov efter lovet som jag inte pluggat nåt till, men Religon provet är lätt behöver bara plugga No, Engelska och matte tror jag:D
Men senare på kvällen kommer Stefanie och plockar upp mig för typ junior möte eller nåt, följer bara med för att visa och "mingla" runt lite eller vad man säger haha;)

Nu blir de att hoppa in i duschen, sen fika lite och sen sängen för att titta på Paradise hotel:p

Vill också bara säga ett STORT Grattis till Lina:DD♥ 

Annars så ha en fin kväll:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu