Mer Kemi!

God kväll, sitter i min säng nu och har tagir en paus i mitt pluggande :) Har kollat på Twilight och nu kollar jag på Harry Potter och den flamande bägaren♥
De går rätt bra fö mig med pluggandet så mamma och pappa ska testa mig sen när dom kommer hem från träningen :p

Imorgon blir de dans på schemat, i skola på morgonen! sedan prov! Älskar faktiskt torsdagar för då vet man att snart är de fredag så de är super :D Klarade även matten galant idag så de är nice :D

I helgen blir de att gå på bio med Amanda vi ska se på Devil, en skräck film som har bio premiär på fredag, kommer skricka som fan! x) Snön yr verkligen utanför mitt fönster blir nog farmor som får köra mig till skolan i morgon också för hon är så snäll :P

Men nu ska jag se vidare på filmen och samtidigt plugga! Ha en fin kväll:*♥

Skridskor igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu