Plugga på heja, heja

Hejsan! har tyvärr inte hunnit skriva nåt i dag pg av massa plugg på kemi provet som vi ska ha på torsdag ;)
Kan de mesta nu men blir att hård plugga i morgon med direkt efter skolan!
Aja idag i skolan hade vi skridskor som jag hatar, mina som jag lånade där för jag orkade inte ta med mina egna var o slipade då de gick ju inte så bra, speciellt inte när killarna tycker de är kul att retas med att puffa lite på en hela tiden :)

Sen efter idrotten blev de lite snöbolls krig med Amanda, ludde,Emil och några till, blev mulad två gånger jävla aper dom ska få igen i morgon :)
Men nu ska jag underhålla mig på nåt sätt, och de får bli tv:n ha en trevlig kväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu