Promenix!

Kom precis in efter en promenad med Erica :)
Jag tog med mig Timen ut en stund sen så gick jag till Erica en stund, kom faktiskt ihåg min engelska bok idag duktigt av mig :P
Blir väl att ta en mat bit nu sen plugga matte (jippie) not as tråkigt men de ät nåt som måste göras så de är bara att ta sig i kragen.

Imorgon blir de skola sen träning på kvällen, kom också på att alla i min klass ska på hälsoundersökning imorgon, ja och så idrott de måste jag komma ihåg, och buss biljett att beställa så de var morron dagens planer :p

Ha en skön kväll:*♥

Emilia tröging:)

Sjukt ful bild från skolan idag! klockan 07.50

Kommentarer
Postat av: emilia

EN SÖT BILD PÅ TIM, första gången!!

2010-11-10 @ 17:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu