Rygg värk..

Åh gud! Jag har jätte ont i ryggen :( Jag lagade mat och typ dansa runt och dampa lite för att driva med mamma och sen så skulle jag springa ner till mitt rum, och då halka jag i trappan, och de gjorde ont kan jag säga. Så har ett stort blå märke på ryggen och armen :(
Så nu sitter jag i fåtöljen med vetepåse på ryggen som värmer.

Sitter och kollar på lilla sportspeglen, Matilida min barndoms kompis som vunnit prins carl Philips priset i globen i helgen, så hennes interjuv ska visa där :p
Sen så ska jag titta på "Ung och bortskämd" Och efter de "Svenska Hollywood fruar" så min kväll kommer vara framför tv:n :)

Men ni får ha de gött och suse sött:*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu