Såå

Hejsan!
Åkte till farmor efter skolan och åt lite god mat :)
Idag i skolan då så fick vi tillbaka so provet, fick VG+ så är nöjd med de.
Hade också hemkunskaps matlagnings prov idag också, Amanda de apan var sjuk så fick laga själv men de gick rätt bra tror jag:D Men engelska provet vet jag inte riktigt hur de gick hoppas på G i alla fall :s

Men aja, har inte mycket läxor den här veckan och de äger efter flera veckor med prov! har bara No prov på onsdag som jag ska börja kolla lite på. Började också jobba lite med historia, vi ska jobba med dom stora upptäckarna och vi ska välja en upptäckar gubbe att skriva med, men har inte bestämt mig en, ska tänka på de i morgon;)

Men nu ska jag berätta om lägret:

De börja ju lite bra att jag åkte buss med August och Anton upp till Göteborg förutom att dom var så sjukt pinsama! men men killar?
sen när vi väl kom fram till Göteborg så kom två tjejer och plockade upp oss. Sedan gick vi och möte upp söta linnea som åkte tåg själv upp dit.
Ivan som är en av våra ledare körde oss mot ett millitär område som såg ut som ett fängelse med gridar och massa vakter, trodde först de var enn fängelse vi skulle bo på så de var lite konstigt, aa sen blev de äcklig sallad med oliver i (blä!)
Aja sen massa tråkiga lära känna lekar helt patetiskt-.- och så fortsatte de hela helgen!

Blä men Linnea, Petra, Kajsa och jag hade i alla fall roligt bilder kommer i kväll förre Svenska Hollywood fruar som äger!♥

Ha de gött så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu