Slut!

Förlåt att jag inte har bloggat, har inte orkat och inte hat tid.
Aja i onsdags så åkte jag ju med på junior möte och de var döds tråkigt förutom kladdkakan vi fick efteråt.
Efter de så följde jag med Emilia och Stefanie hem och sov över där. Stive, Alli och jag gick ut en stund och gick med Timen, sedan dampa vi till klockan halv ett!

Så på torsdags morgonen gick vi upp vid åtta, eller stive gick upp kvart över, och så åt vi frukost.
Sedan gjorde vi oss i ordning och drog mot Linköping.'
Jag köpte typ ingenting medan Emilia shoopade järnet;)
Kristina bjöd på en jätte god kyckling paj(tack!) och en stund senare åkte vi hem.

Jag sov hela bil resan hem gud så skönt!
Senare på kvällen sprang vi älghorns natten och de sög totallt! jag visste typ aldrig var jag va så jag bröt, och så träffa jag på mila och on hade också gett upp, plus att vi fick hjälpa en vilsen tant x) Men vi tog i alla fall alla kontroller på hemvägen.

Senare på kvällen mådde jag jätte dåligt med ont i magen och i halsen, men de är lite bättre nu.
Så idag blir de plugg och mycket vila så jag kan göra nåt roligt!

Skulle ju egentligen åkt till Kalmar idag men kan ju inte de nu, får väl göra de nån helg nu innan jul så man kan köpa klappar! sorry brudar :(

Men nu ska jag äta frukost sees:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu