Städar dag!

God morgon, vaknade runt tio i pappas säng. Han har ju som sagt jobbat natt och då tog jag över hans säng och gjorde i ordnig min säng till han:)

Igår var de lite film kväll för mig och min syster, först kollade vi på Toy Story och senare kom mamma och då kollade vi på En andra chans en väldigt bra film, men tyckte de slutade fel.

Idag ska jag ta och städa och dammtorka i mitt rum, sedan ska jag nog gå ut och gå lite för att röra på mig lite:p
Annars vet jag inte vad som händer ikväll, hoppas på film kväll :D

Men nu ska jag kolla på en gammal svensk ungdoms film med Niklas Whalgren :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu